close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירות החלפת מצבר עד הבית

מערכת שורשטו שבט, תשפא28/01/2021

באמצעות שירות מצבר עד הבית, הטכנאי מגיע לחניון ליד ביתו של בעל הרכב, ליד המשרד, מרכז הקניות או בכל מקום אחר שבו הוא ממוקם

תגיות:
אחד המצבים הלא נעימים הוא שנכנסים לרכב כדי לנסוע למקום חשוב, אך אי אפשר להפעיל את המנוע. במקרים רבים הסיבה לכך היא העובדה שהמצבר התרוקן ולכן יש להחליף אותו במצבר חדש. האופציה הנוחה ביותר היא להתקשר לטכנאי שירות שמבצע שירות של
מצבר עד הבית, הוא מגיע למיקום שבו נמצא הרכב ומבצע את ההחלפה תוך פרק זמן קצר. בדרך זו הנהג יכול להמשיך בשגרת יומו ללא עיכובים מיותרים.

כל אדם רוצה שהרכב שלו יהיה תמיד תקין אך מדי פעם יש תקלות וצריך לפתור אותן. רוב הנהגים ערניים לנושא הטכני של תקינות הרכב והם יודעים שבכל שנה או שנתיים עליהם לבצע החלפת מצבר לרכב רבים מהם מגיעים אחת לתקופה לחשמלאי הרכב כדי לבדוק את מצב המצבר. אם התוצאה היא שכמות הנוזלים היא מועטה ביותר ותקופת האחריות הסתיימה, קיימת סבירות גבוהה שימיו של המצבר הם מועטים ולכן עדיף לבצע החלפה במקום כדי לא להיתקע עם הרכב ביום אחר.

החלפת המצבר בחניון ליד הבית במסגרת שירות מצבר עד הבית
טכנאי שירות שיודעים להחליף מצברים מסוגלים לבצע זאת בכל מקום ולכן אין כל צורך להגיע למוסך. בשיטה החדשה, נהג שלא מצליח להתניע את הרכב משוחח עם מוקד השירות ומבקש שיגיע לכתובת הרלוונטית טכנאי מוסמך. הוא מוסר למוקד באיזה סוג רכב מדובר ומהו נפח המנוע שלו ובהתאם לכך הטכנאי מביא אתו מצבר המתאים לדגם זה כדי לחסוך זמן.

לאור החשיבות, הטכנאי מגיע בדרך כלל במהירות לכל כתובת ברחבי רעננה והסביבה. הוא בוחן אם יש תקלה בסטרטר או באלטרנטור ולאחר מכן בוחן את מצבו של המצבר. אם הבעיה היא בסטרטר או באלטרנטור, הוא מטפל בבעיה ואם המצב שבק חיים, הוא מיידע על כך את הלקוח.

הוא שולף את המצבר הנוכחי מהמנוע ומתקין במיקום זה את המצבר החדש ומבצע את כל החיבורים הנדרשים. בשלב השני הוא מתניע את המנוע ומוודא שהכול תקין וכך הוא מאפשר לנהג להמשיך בסדר היום שלו.

באמצעות שירות מצבר עד הבית, הטכנאי מגיע לחניון ליד ביתו של בעל הרכב, ליד המשרד, מרכז הקניות או בכל מקום אחר שבו הוא ממוקם. לסוג זה של שירות יש יתרונות רבים לעומת ההתנהלות בעבר שבה הזמינו גרר, המתינו כמה שעות עד שהגיע הגרר, נסעו למוסך ושם המתינו זמן רב עד החלפת המצבר. כל התהליך ארך זמן ארוך וגם עלה כסף ולכן באופציה החדשה חוסכים את כל המערכת המסורבלת הזו, פשוט קוראים לטכנאי שמגיע לכל מקום ברחבי העיר רעננה ובסביבותיה והוא פותר את הבעיה תוך זמן קצר.

רוב הטכנאים הם בעלי ידע ומיומנות ולכן יודעים לבצע את ההתקנות בכל סוגי הרכבים כולל במכוניות הישנות, שיש לפרק חלק מהדשבורד כדי להוציא את המצבר הישן ולהתקין מצבר חדש.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה